، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

استعداد شگفت انگیز کودکان در یادگیری زبان انگلیسی!

1393/7/27 17:38
نویسنده : مامان هدا
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

این متن رو واسه دوستانی که چندین بار پیغام داده بودن کپی کردم:

 

سلام دوستان. من زهره هستم مامان یک دختر کوچولوی چهار سال و سه ماهه به اسم مونا. 
پیش از تولد دخترم به مدت چندین سال معلم زبان بزرگسالان بودم و در آموزشگاه های معتبر مثل راز و ایران مهر، در سطوح مختلف و IELTS تدریس می کردم. با دختر خودم آموزش زبان انگلیسی به کودکان رو شروع کردم. مونای من الان در سن چهار سالگی به راحتی به این زبان صحبت می کنه. و حتی به گفته یک معلم نیتیو امریکایی که در ایران برای بزرگسالان تدریس می کنه، انگلیسی دخترم خیلی نزدیک به سطح کودکان انگلیسی زبان همسن خودش هست.
من از سه سالگی مونا، شروع کردم به انگلیسی صحبت کردن با دخترم. به این صورت که روزی یک الی دو ساعت بازیهایی مثل کاردستی، لگو، کتاب خوانی، خمیر بازی و بازیهای حرکتی همراه با شعر رو به زبان انگلیسی انجام می دادیم. به تدریج این ساعتها رو بیشتر کردیم. و دخترکم در کنار تمام این فعالیتها، کارتونهای انگلیسی هم تماشا می کرد. بعد از دیدن پیشرفت مونا در این روش تدریس غیر مستقیم، که عمدتا از طریق ایجاد محیط کاملا انگلیسی به وجود آمده بود، تدریس خصوصی برای کودکان ۳ تا ۶ سال رو شروع کردم. 
تجربه آموزش به کودکان و مطالعه مقالات مرتبط با این موضوع، به من نشون داد که کودکان چقدر سریع و حیرت انگیز می تونند زبان دوم رو یاد بگیرند و والدین خودشون رو شگفت زده بکنند! بر خلاف بزرگسالان که یادگیری زبان دوم رو یک کار سخت و پر زحمت می دونند و از اون فرار می کنند، به راحتی می شه کودکان رو به هر زبان دومی علاقمند کرد. ضمن اینکه مغز اونها هم برای جذب لغات جدید کاملا آماده است.
در حال حاضر، مدتی هست که آموزش زبان انگلیسی به کودکان رو در قالب گروه های دو تا سه نفره، با همکاری دوستانی که در حوزه پرورش فکری کودکان فعال و با تجربه هستند، شروع کردیم.
روش آموزشی ما بسیار شاد و خلاقانه و خاص بوده و کودکان رو به این زبان علاقمند می کنه. محدوده سنی کودکان ۳ تا ۶ سال هست و برای گروهای دو تا سه نفره تشکیل میشه. 
به نظر ما ایجاد محیط یادگیری شاد و همراه با بازی، موثرترین روش آموزش زبان دوم محسوب میشه. کودکان می تونند زبان دوم رو از طریق تماس و برخورد کافی، مستمر و با کیفیت با همان زبان یاد بگیرند. حتی همزمان با اون مهارتهای اجتماعی و ارتباطی خودشون رو تقویت کنند.
مادران عزیزی که علاقمند هستند تا با شیوه تدریس ما و نتایج اون بیشتر آشنا بشند، می تونند در جلسات رایگان توجیهی ما شرکت کنند. اگر مایل به حضور در این جلسات هستید، می تونید در همینجا پیغام بگذارید یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۳۰۱۷۴۵ تماس بگیرید.
*محل برگزاری کلاسها و این جلسات در منطقه ستارخان می باشد.*

 

http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=997612&postID=38965211

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
27 مهر 93 21:14
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
مینا
30 مهر 93 10:10
سلام عزیزم.شما خودتون ستاره جون رو تو این کلاسها ثبت نام کردید؟ راضی بودید؟
مامان جون
30 مهر 93 12:33
ماشالله به این نابغه .. لینکتون کردم
مامان فاطی
19 آبان 93 10:03
سلام عزیز دختر ناز وخوشگلی داری خدا حفظش کنه به ما هم یه سر بزن...
پریسا
30 دی 93 12:19
سلام ان شالله خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید