، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

خواندن کتاب به زبان انگلیسی

1393/8/25 10:49
نویسنده : مامان هدا
967 بازدید
اشتراک گذاری

فیلم کتاب خواندن ستاره به زبان انگلیسی

 

 

www.aparat.com/v/5btjI

 

پینوشت :

پاسخ به بعضی سوالات دوستان در نظرات:

سلام عالی بود . بوس به روی دختر نابغه تون . لطف میکنید کتابهای استارتری که ستاره جون از ابتدا شروع به خوندنشون کرد معرفی کنید . من خودم برای دخترم کتاب میخونم اما نمی دونم چه سری کتابایی برای شروع خوبه . ممنون

انتشارات جنگل کتابهای songbird تز سری یک تا 6 با رنگبندی جدا داره البته من از نمایشگاه کتاب از یک غرفه تو سالن کودک و نوجوان خریدم

 

 

 

سلام هدا خانوم. میشه به سوال "مامان" جواب بدید؟ آخه سوال منم هست! 
و یه سوال دیگه اینکه شما سی دی های زبان اصلی دورا رو از کجا تهیه میکنید؟

معمولا سی دیها رو از ساین نی نی سیتی یا سایت من و مامان میخرم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان
25 آبان 93 11:59
سلام عالی بود . بوس به روی دختر نابغه تون . لطف میکنید کتابهای استارتری که ستاره جون از ابتدا شروع به خوندنشون کرد معرفی کنید . من خودم برای دخترم کتاب میخونم اما نمی دونم چه سری کتابایی برای شروع خوبه . ممنون
مامان نسیم
9 دی 93 11:42
سلام هدی جون واقعا" از کتاب خوندن ستاره جون لذت بردم اونقدر خوب و شیرین میخوند که فیلمشو دانلود کردم وبرای خودم نگه داشتم امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت ستاره جون و همه بچه های دنیا باشیم
مینا
22 دی 93 13:10
سلام هدا خانوم. میشه به سوال "مامان" جواب بدید؟ آخه سوال منم هست! و یه سوال دیگه اینکه شما سی دی های زبان اصلی دورا رو از کجا تهیه میکنید؟
مامان امیرعلی
28 دی 93 11:03
سلام احسنت به شما خانواده نمونه میتونم بپرسم iq ستاره جون چنده و کی تست گرفتین؟