، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

وبلاگ نو!

1390/7/28 19:43
نویسنده : مامان هدا
696 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 27 مهر 90

وبلاگ جدیدت مبارک!

وبلاگ قبلی رو به دلایل مزاحمت حذف کردم و آدرس اینجا رو به کسی ندادم! یه حس خوب و یه حس بد نسبت به این مساله دارم.

حس بدم اینه که قبلا خیلی خواننده داشت وبلاگ دخملی ولی حالا خاموش می نویسم حس خوبم هم واسه آزادی هست که می تونم تو نوشته هام داشته باشم.  البته ساخت این وبلاگ هم خیلی راحت نبود چون مجبور شدم از وبلاگ قبلی بک آپ بگیرم و اینجا دانلود کنم ولی همه عکسا حذف شده بودناراحت و همه رو از اول آپ کردم.

خلاصه که کلی شاکی داشتیم که وبلاگ ستاره چی شد از همه مهمتر مامانم که دلشون به دیدن عکسای دخملی خوش بود پس اون وبلاگ رو کردم آلبوم که فقط عکس توشه و اینجا مطلب هم می نویسم

پیشرفتهای گل دخترم:

خیلی خوب راه میری حتی می تونی بدون کمک بایستی. هر بچه ای واقعا خصوصیات خاص خودشو داره و خدا رو شکر تو بچه محتاطی هستی. موقعی حاضر شدی تنهایی بدون تکیه گاه راه بری که مطمئن بودی به هیچ وجه نمی افتی. قربونت برم عسلم.

تقریبا همه فعلها رو متوجه می شی حتی وقتی می گم تلفن رو بیار می ری گوشی رو بر می داری و الو می گی .

کلی با بوسیدنهات منو و بابایی رو تو آسمونا می بری . خیلی وقتا نازم می کنی و خیلی با ناز می گی "ناااز" 

سرگرمی جدیدت اینه که من یا بابایی یکی از چیزایی که بلدی رو رو تخته مغناطیسیت بکشیم و تو بگی اون چیه؟

کلمات جدید: تیب (سیب) - گیل (گل) از هر دری که وارد می شی می گی "سلا (سلام) " 

تازگیها هم شیطون شدی بعد از ظهرا که از خواب بیدار می شی تو شرکت میام سراغت خودتو می زنی به خواب و می گی " خا پیش" (خرو پف می کنی ) قهقهه

کاراکتر کیتی رو به هر شکل و اندازه و هر جا ببینی می شناسی و می گی کیکی

به نظرم بچه ای هستی که خوب به قوانین احترام می گذاری و قانونهاییکه برات می ذارم رو رعایت می کنی. و گوش شیطون کر ررررررررررر چند وقته شبا خوب می خوابی.

و همچنان بزرگ ترین تفریح مامانی خریدن لباس واسه تویه جیگرم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیلای
2 آبان 90 15:39
سلام ستاره خوشگله .من هم دخترتونو دوست دارم هم لباسای خوشگلشو .شما از کجا این لباسای خوشگلو میخرید مامان با سلیقه راستی ستاره عکسش روی مجله شهرزاد خیلی ناز بود مثل همیشه به وبلاگ منو دخترم سر بزنید خوشحال میشم اگه دوست داشتین لینک کنیم به من خبر بدید