، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

16 ماهگیت مبارک

1390/10/7 12:41
نویسنده : مامان هدا
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 5 دی 90

نازترین غنچه زندگیمون 16 ماهگیت با 1 روز تاخیر مبارک

در اولین فرصت عکساتو می ذارم و کارایی که می کنی.

بوووووووووووووس

پینوشت: هر شب موقع خواب بارها بارها این وبلاگ رو بروز می کنم . کلی مطلب تو ذهنمه که تو وبلاگت بنویسم ولی متاسفانه روزا فرصت چندانی ندارم. 

دخترک باهوشم ، به سرعت باد داری بزرگ می شی و رشد می کنی و به موازاتش با کارات منو حیرت زده.

مامی : دست راست بالا

ستاره: دست راستشو بالا می بره و چون می دونه بعدش می گم پای راست بالا زودتر از من پای راستشم می بره بالا.

هر شعری رو که فقط یکبار می خونم می بینم که تو حافظت نقش بسته . اینو از تک کلمه هایی که باهام تکرار می کنی می فهمم.

وقتی موقع پوشک عوض می خوای بیتابی کنی با شعر سرت کاملا گرم میشه . حتی موقع غذا خوردن.

مامی: ستاره شعر چی بخونم

ستاره: آوو (آهو) 

مامی : آهویی دارم خوشگله ...

ستاره: می مون (میمون)

مامی : تو قفسای باغ وحش .......... میمونه شکلک می سازه

ستاره : می خنده چون می دونه بیت بعدی اینه : با یه دونه توپ سفید مردمو خوشحال می کنه

مامی : توپ سفیدم قشنگیو ...

ستاره : ناسی (نازی)

مامی : حالا من می خوام برم به ...

ستاره : باسی (بازی)

مامی : بازی چه خوبه با بچه های خوب بازی می کنم با یه دونه....

ستاره: پوپ (توپ)

مامی: چون پرت می کنم توپ سفیدم را از جا می پره می ره تو ...

ستاره : اوا (هوا)

مامی : قلقل می خوره تو زمین ورزش . یک و دو و سه و چار و پنج و ...

ستاره: شش

قربون نابغه کوچولوی خودم برم. عسل بانو خانم.

خاله مهسا ( منشی شرکت ) همیشه صدات می کنه نبات و جالبه که تو هم که می خوای صداش کنی بهش می گی نباتتعجب و ما کلی می خندیم. 

کلی کمک می کنی تو سفره انداختن تو برداشتن ظرفا از ظرف شور و تازگی حتی می تونی خودت جورابتو در بیاری . نه اینکه مثل بچه ها از نوکش بکشی نه خیلی حرفه ای با انگشت از ساقت پایین می کشی . خداوکیلی موندم چجور یاد گرفتی چون منکه جوراب نمی پوشم که تو یادبگیری به خودت هم تا حالا مستقیم یاد ندادم.

خداییش خیلی وقتا از چیزایی که بلدی شاخ رو سرم سبز می شه . خدایا به من کمک کن.

هوراااااااااااااا! بالاخره تاریخ امتحانای بابی جون معلوم شد و ایشاله بی حرف پیش 27 دی میریم دبی واسه خوشگلکم کلی کلی لباس می خرم.

همونجور که سعی کردم باهات رفتار کنم با هر دو تا دستت خوب کار می کنی و می تونی یه برج 7-8 طبقه هم بسازی البته بیشتر وقتا حوصله ات سر میره و بعد از 4 تا مکعب خرابش می کنی.

کامل رنگ زرد رو می شناسی و یه کمی هم سیاه. البته سیاه رو از شعر تو کتابت یاد گرفتی . 

دوست دارم غنچه خوشگلم

 

اینم پرنسس 16 ماهه من:

 

مهمونی شب یلدا خونه خاله بهاره . خاله بهاره خون نو مبارک!

شیراز - تولد دختر عمه نادیاجون خوشگل 

دختر عمه صبا - نادیا جونی - آقا آریا پسر عمه جون

 

موهامو دمب گوشی کردم خوشگل شدم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maryam
5 دی 90 23:41
سلام عزیزم کوچولوی قشنگی داری. به ما هم سر بزن