، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

دلنوشته

1391/6/29 15:43
نویسنده : مامان هدا
362 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سرشار از حس مادریم ! یا بهتر بگم سرشار از نوشتن حس مادریم.

شاید بیخوابیهای این چند شب اخیر دل نازکم کرده . نمی دونم که چه حسی این دوست داشتن تو نازنین ترینم.

صبح که از خواب یا بهتر بگم کوفته از بیخوابی بلند میشم و تو منو می بوسی و بهم می گی مامی دوست دارم گریه ام میگیره .

از تو شیرین ترینم خجالت می کشم . که نکنه شاید تو نگاهم یا لحن صدام چیزی حس کردی . نکنه فرشته های خدا که تو از پیششون اومدی برای ثانیه ای احساس کردن که من لیاقت داشتنت رو ندارم .

خدایا ببخش بر من ببخش اگه نیمه شبی جسم خستم توان پرورش و نگهداری هدیه تو رو به خوبی نداره - خدایا هدیه ات رو بر من ببخش . به تمام مقدسات عالم قسمت می دم که حتی برای لحظه ای وجود نازنینش رو از من دور نکنی. آمین 

هنوز شیر می خوری و نمی دونم واقعا کدوممون از این رابطه شیرین بیشتر لذت می بریم من یا تو؟

تو که به هر بهانه ای حتی خواب متوسل میشی تا شیر بخوری یا منکه می دونم این فقط یه بهانه است که میگی خوابم میاد و تو رو تو بغل می گیرم تا از عطر تنت سرمست بشم.

تو بغلم بعد از خوردن شیر خوابیدی هنوز ارضا نشدم هنوز تشته لمس سلول سلول وجودتم . بیشتر به خودم می فشارمت . موهاتو نوازش می کنم . و  به موبرگهای ریز و ابی زیر پوست مرمریت تگاه می کنم به برجستگی و قرمزی لبهات و به نفسهای آرومت گوش می دم و از آرامش وجودت ، وجودم سرشار از حسی میشه که با هیچ کلمه ای حتی عشق نمی تونم توصیفش کنم .

خدایا بخاطر تمام لذت مادری ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدي مامان مه نيا
29 شهریور 91 16:15
برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه ها هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا روزت مبارك خاله
مامان آرشیدا کوچولو
31 شهریور 91 10:26
این حس قشنگ مادرانه ات را میستایم مهربان
مامان آرشیدا کوچولو
31 شهریور 91 10:29
مامانی عاشق تدارکات جشن تولد ستاره نازنینت شدم
یه سوال ژله رنگین کمان خیلی سخت بود؟؟؟ میخواستم برا تولد آرشیدا درست کنم چند روز یا ساعت طول کشید؟؟ رنگ سفیدش چیه؟؟ ممنون اگه راهنماییم کنی دلبر

عزیزم یک روز کامل در حدود 7-8 ساعت زمان میره و با بچه کوچیک خب خیلی مشکل هست . دستور کاملشم تو اینترنت هست . فقط پیشنهاد می کنم یکبار قبل از تولد امتحانی با 3 رنگ درست کن

الهه
2 مهر 91 14:53
هدا تو رو که میبینم، نوشته هات رو که می خونم از خودم خجالت می کشم! چقدر قشنگ میگی از این حس زیبای مادرانه! چقدر فداکارانه برای پرنسس زیبات تلاش میکنی امیدوارم همیشه سلامت باشی
شادي
4 مهر 91 13:09
حس مادر و دختريتون پايدار منم يه مادرم و خوب دركتون ميكنم