، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

شبهای رویایی

1392/4/8 23:51
نویسنده : مامان هدا
594 بازدید
اشتراک گذاری

 

فقط باید مادر باشی تا بادیدن این کاریکاتور اشک تو چشمات جمع بشه !

و چیزیکه برام جالب بود اینکه کاریکاتو رو آقایی بنام سعید کشیده (اینجور که از امضا فهمیدم)

شبهای رویایی من و تو!

زمان چقدر زود می گذره نمی تونم باور کنم تا همین چند ماه پیش ( یعنی تا حدود 2 سال و نیمگی) لذت خوابیدن مداوم حتی 3 ساعت مثل یک رویا بود برام و حالا پرنسس زیبای من سر ساعت 9:30 آماده خوابیدن میشه و نهایتا تا 10-10:15 تبدیل به زیبای خفته قصه ها و از همه رویایی تر اینکه تا خود صبح می خوابه . یعنی باور کنم ؟ من و اینهمه خوشبختی!!!!!!!!!!!!!

و خوشبختی بالاتر وضعیت غذاخوردن نازنین خانومه. تو مسافرت واقعا دیگه کم آورده بودم یکهفته تقریبا جز شیر هیچی نخوردی وبعد هم اون ویروس اسهال و استفراق دیگه گوشتی برات نذاشته بود دلم نمی خواست لباساتو عوض کنم که چشمم به دنده هات که زده بیرون نیفته . با دیدن عکسای تپلیت از 3 ماهگی و بعد یکسالگی و حتی 2 سالگیت مثل حسرت زدها من میکرد . اینکه می گفتن وقتی از شیر خودم بگیرمت به غذاخوردن میفتی پس چی شد و حالا غذانخوردنت مثل یک کابوس وحشتناک می موند واقعا اگه زمانی بزرگ بشی و ازم بپرسی مامان من کی تو رو اذیت کردم مطمئن باش نمی گم اون 2 سالی که واقعا شب تا صبح نمی خوابیدم می گم سر غذانخوردنت خیلی زجر کشیدم .

ولی حالا حدود 10 روزه که به یک روال نسبی تو غذا رسیدی البته بازم بگم نسبت به خودت . وقتی چند روز پیش با زبون خودت گفتی گرسنه هستم غذا می خوام فکر کردم حتما خیالاتی شدم ولی واقعیت داشت . قشنگترینم ! البته هنوزم باید موقع غذا خوردن کارتون ببینی (منو شطرنجی کنید لطفاخجالت)

از امشب ساعت بازی (آموزش ساعت) رو شروع کردیم . و از ساعتای رند مثل یک، دو ، سه و ...

خدایا هزاران هزار بار ممنون

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان محیا
11 تیر 92 12:21
چرا خودت اذیت میکنی مامانش!! ستاره که لاغر نیست.ماشالله تپل موپلم هست!! راستی نگفتی چرا از ... حذفت کنم؟ ؟؟؟معمولا دوست دارن ولی شما.....!!!! تعجب کردم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در مورد وبلاگ عزیزم دوست ندارم وبلاگ ستاره پخش بشه به دلایل شخصی.ممنون
مامان سما طلا
11 تیر 92 16:30
سلام هدی جان خسته نباشی برای افتتاح سایت خیلی خوشحالم تبریک میگم میتونی کتاب رو برام بفرستی ممنون میشم ؟؟ بازم میام اگه جوابت مثبت بود تماس میگیرم باتون ممنون

ببخشید اگه ممکنه با شماره انتشارات تماس بگیر برات می فرستن 44264040
در مورد وبلاگ هم عزیزم دوست ندارم وبلاگ ستاره پخش بشه به دلایل شخصی.ممنون
مامان سما طلا
13 تیر 92 15:21
سلام ممنون هدی جون برای کارتهای خواندن دومن منم هم دو سری میخواستم سفارش بدم برای خودم و دختر خاله م لطفا ما رو هم به لیستت اضافه کن از طریق کلوپ نتونستم بیام منتظر جوابت هستم بازم ممنون
یک بابا !
1 مرداد 92 13:07
احتراما مامان عزیز اینجا رسانه ی عمومی هست. اگه نمیخواین وبلاگ دخترتون پخش بشه...کاش براش آلبوم و دفتر خاطرات درست کنین! خیلی زشته دو سه جا خوندم به بعضی ها گفتی از وبلاگشونم حذفت کنن... این کارها رو نکن.شما که اینقدر مامان فعالی هستی...آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟زشته