، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

مادرانه های من!

1392/6/29 22:44
نویسنده : مامان هدا
333 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش شلواری پوشیده بودی که کیتی روش داشت و نوشته hello kitty  می گی مامی ببین نوشته:

"کی آی تی تی وای " و جالب تر اینکه تو نوشته رو از بالا می دیدی نه روبروی خودت بعد از اینکه کلی چلوندمت پیش خودم گفتم شاید چون نوشته kitty رو زیاد دیده حروف رو می گه . آخه تا حالا هیچ آموزش رسمی حروف و صداهاشونو بهت ندادیم تا اینکه چند روز پیش داشتم آماده می شدم از شرکت بیایم خونه . اسم شرکت روی دیوار لابی با حروف انگلیسی حک شده یک دفعه صداتو می شنوم که داری حروفش رو می خونی از اتاق می پرم بیرون و واسه اینکه مطمئن بشم اشتباه نشنیدم ازت خواستم که دوباره برام بگی و تو دوباره همه رو می خونی بعضی رو فقط به اسم بلد بودی بعضی رو صداشونم بلد بودی. موبایلمو آوردم و کلمه دیگه ای نشونت دادم و بازم درست گفتی واقعا هیجانزده شده بودم از اینکه همه الفبای انگلیسی رو می خونی. چون فقط تو سی دیهات با الفبای انگلیسی آشنا شده بودی و تازه  میس آیدا می خواست از سیستم فونیکس صداها رو باهات کار کنه. ای من قربون این نابغه کوچولوی خودم برم . عشق مامی!  

با رفتن دوباره ات به شعبه جدید مهدکودک خیلی امیدوارم که برنامه جدیدمون رو روال ادامه پیدا کنه .جالبه همچنان درگیر پروژه مهدکودک هستیم.

سورپرایز شدنهای من همچنان از طرف نازنین دخترم ادامه داره :

تو رختخوابیم با لحنی جدی بهت می گم : ستاره بخواب دارم کم کم عصبانی میشم و تو بهم جواب میدی : مامی چندتا نفس عمیق بکشسبز  حالا این مادر کنف شده نمی دونه از خنده ریسه بره یا چجوری جلوی خودشو بگیره که تو رو بوسه بارون نکنه بماند به خودم مسلط شدم می گم: کی یادت داده موقع عصبانیت نفس عمیق بکشی ؟ و تو می گی: مامی. بله خودکرده را تدبیر نیستقهقهه

همه جوره عاشقتم همه جوره ! نفس بود و نبودمی . قربون موهای قشنگ و نرمت برم عسلم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوده
2 مهر 92 14:14
ماشالله به دختر باهوش .شما واسه زبان انگلیسی ستاره جون از پکیج یور بیبی کن رید هم استفاده کردید ؟ از بعضی ها شنیدم فقط سیدیش بدرد میخوره و فلش کارتها و کتابش خوب نیست نظر شما چیه ؟ باهاش توی خونه به انگلیسی هم صحبت میشه ؟ دیگه چه اقدامی برای زبان دومش انجام دادید؟

سوده جان نه سی دی یوربیبی کن رید رو تاحالا واسه ستاره نگذاشتم .از 5-6 ماهگی براش سی دیهای انگلیسی گذاشتم مثل بیبی انیشتن .از یکسال پیش تا حالا بطور منظم مربی انگلیسی تو خونه داشته. الان هم مهدش انگلیسی هست . ما حتی تو ماشین سی دی موزیک انگلیسی کودکان گوش میدیم و کارتونهایی که میبینه هم همه انگلیسی هستن . اصلا کارتون فارسی نمی بینه
SS501
18 تیر 93 22:39
به نظر من ستاره کوچولوت کچلی خیلی بهش میاد.یه بار کچلش کن!(البته این فقط یه نظره و می تونی اصلا بهش فکرم نکنی!!
sayna
8 مرداد 93 1:45
سلام دوست عزیز با این تفاسیر که شما گفتین خیلی جای تعجبی نداره دخترتون بتونه کلمات انگلیسی رو بخونه ولی خیلی برای من جالبه که انقدر شما ذوق می کنین به کارهای دخترتون یعنی بیشتر خنده داره فکر میکنم شما از اون دسته مامان ها هستین که بچه شون رو پروفسور می دونن ....