، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

1ساله شد ستاره نازگلک!

1390/7/18 13:43
نویسنده : مامان هدا
314 بازدید
اشتراک گذاری

تق و تق و تق در می زنه قاصدک!

اومده بگه تولدش مبارک!

خبر می ده به دوستا و فامیلا

یکساله شد ستاره نازگلک!

اول یه خبر مهم بدم ! دخترکم دقیقا در آستانه اولین سالگرد تولدش اولین قدمش رو بدون کمک برداشت.ماچمن دور تو بگردم مامان! من قربون تو برم الهی ! وایییییییی خدایا خدایا خدایا چقدر خوشحال و خوشبختم من که لحظه لحظه بزرگ شدنت رو حس می کنم.

تولدت مبارک ستاره زندگی من و بابایی! تولدت مبارک گل قشنگمون! تولدت مبارک عزیزترینم!

یکهفته هست که دیگه بعد از ماهها سینه خیز رفتن چهار دست و پای واقعی می ری . هرجا لازم می دونی دستتو می گیری و بلند می شی و امروز هم اولین قدمهای واقعی که چند بار تکرار شد.

کلمات رو بهتر ادا می کنی مثل چشم یا کتاب. می دونی گربه می گه میو

و نازنینم دوست دارم. دوست دارم و سخت مشغول تدارک مهمونی تولدتم که به خاطر ماه رمضون جمعه آینده هست. عکس بالا هم قسمتی از کارت دعوت مهمونا هست.

رفتیم شیراز و برگشتیم .

اگه فرصت شد یه پست دیگه می ذارم ولی احتمالا پست بعدی بعد از مهمونی جشنه آخه دست تنهام و کارا خیلیییییی زیاد. فردا یه جشن 3 نفره کوچولو واسه روز واقعی تولدت می گیریم . گل قشنگم بدون که عشق من و بابایی مثل سپر محافظ و مثل یه حباب صورتی همیشه تو رو در بر می گیره.

با همه وجودم دوست دارم!

دیگه خودم می تونم همه حلقه هاشو بندازم سر جاشون!

ممممممم! (موی عروسک)!

مامان من دیگه بزرگ شدم می رم یه دور با ماشین بزنم!

از ماه دیگه بجای مامان من حقوقا رو حساب می کنم !

صدای بهم خوردن بال فرشته های معصوم می آید، انگار لحظه آمدنت نزذیک است... ستاره جان لمس بودنت مبارک . این sms تبریک رو همین الان خاله مهسا فرستاد . ممنون عزیزم ممنون.

پینوشت : دندون پنجم دخملی هم دوشنبه 3 روز بعد از یکسالگی در اومد. و امروز (4 روز بعد از یکسالگی) خانوم باهوش من اولین جمله دو کلمه ایشو گفت : آب بیده! مامان دخملی گلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)