، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

از الف تا ی جشن تولد یکسالگی - قسمت پنجم

1391/3/29 15:16
نویسنده : مامان هدا
4,313 بازدید
اشتراک گذاری

به به حالا باید تو این شهر بزرگ بگردیم دنبال کفش سفید که اندازه پای پرنسس باشه.! خدایی مامانی اگه عروسی خودم بود کمتر از این فکر و خیال داشتم . زبان

داشتم نقشه می کشیدم که چجوری بابایی رو راضی کنیم بریم دنبال کفش که تو ذهنم یادم اومد که از همون کفشی که تو حراج دیده بودم یه مغازه دیگه تو شیراز داشت . آخ جون . ولی ایندفعه باید به دایی هاشم زحمت بدیم که ماشین داره بره ببینه داره با نه؟ 

دایی هاشم در مغازه: الو خواهر جون داره 

مامی: ای دستت درد نکنه . چند؟ 

دایی هاشم : ... تومن (2 برابر قیمت حراج )

مامی : آخباشه عزیزم بخر ولی بهش بگو داره گرون میده !

دایی هاشم : مهم نیست هدیه من به ستاره هورا

آخ جون اینم کفش و بعد که مامانم اومدن از همون ستاره هایی که روی لباس خوشگل خانم کار شده بود منم رو کفشش کار کردم که کاملا ست لباسش بشه . هورااااااااااااااا یه خان دیگه هم به خوبی و خوشی گذشت.

خب حالا دیگه باید 6 دانگ دنبال کیک و تم تولد و غذا باشم . 

تماسها با  شادی خانم (مدیر موسسه آشنا) برقرار شد . خداییش خیلی خانم با شخصیت و گلیه . کلا من هموطنای اصفهانی رو خیلی تو کار می پسندم . بسیار خوب و مشتری مدار کار می کنن. تم ستاره رو که طراحی کرده بودن ایمیل کردن برام خوشگل بود ولی به نظر من کودکانه نبود بیشتر به درد یه دهتر دبستانی می خورد و ضمنا به کارت دعوت ستاره هم نمی اومد . فایل کارت دعوت و رتگهایی رو که مد نظرم بود براشون ایمیل کردم . فرصت کم بود و من همش استرس داشتم که اگه کار نرسه چی؟ دوباره فایلها رو برام ایمیل کردن و ....

معرکه بود . خیلی دوسشون داشتم . ممنون شادی خانم ! اینو با یک دنیا شادی تو صدام بهشون گفتم. 

حالا باید وارد جزئیات می شدیم . 

پرچمهای تولدت مبارک ! 2 تا ریسه که به پیشنهاد خودم 12 تا عکس از ستاره یکی در میون توش کار شد که از تولد تا 12 ماهگی هر ماه یک عکس که خیلی واسه مهمونا جالب بود. تی بگ با همون تم ، قاشق و چنگال و کارد و لیوان و بشقاب ، لیبل دور نوشابه ها ، نی ، دستمال سفره و بیسکویتهای ستاره ای و...

 

اینم بیسکویتهای چوبدار

بقیه عکسها در ادامه مطلب

پاپ کرن ، گل کاغذی تزیینی و ...

 

کلاه ها تولد مهمونای کوچولو

 

نی ها و دستمال سفره

 

کشک و بادمجان بر روی نان تست ستاره ای و تزیین با تم مربوطه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمین
16 بهمن 90 15:31
چ خوشکلن! چقدر زحمت کشیدین! با اجازتون در پست بعدیم با موضوع تولد میخوام ازشون استفاده کنم
دیناز
27 بهمن 90 1:12
سلام . تولد دخمل گلت مبارک. قراره به امید خدا تولد دخترم رو 1 و گل بگیرم . میخواستم ببینم اون بادکنک 1رو از کجا خریدین
یه مامان دلسوز
24 اسفند 90 15:19
خصوصی عزیزم.