، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

نابغه کوچولوی من!

1390/11/7 18:09
نویسنده : مامان هدا
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک باهوش من ! 

توهفده ماهگی دیگه اینقدر کلمه بلدی که نمی تونم همشو بنویسم ولی تصاعدی داری پیشرفت می کنی

دیروز سومین جلسه استخرت بود ولی اصلا سر حال نبودی . نمی دونم چرا تو که خیلی خوش خلق و مستقل هستی تو استخر همش می گی " مامیگ و فقط می چسبی به من. اصلا دوست نداری بغل مربیت بری. دیروز با لادن جون(مربی شنات) مشورت کردم و اون گفت که هیچ مشکلی نیست و اینکه در آخر دوره که 12 جلسه هست چه توقعی ازت هست. اینکه بتونی با بازوبند خودت رو رو آب نگه داری . کلی ذوق کردم

حرف زدنت خیلی پیشرفت داشته و دیگه همه ی کامه ها رو خوب تلفظ می کنی و بعد از 4 روز که مامان جون اومده بودن پیشمون خیلی خوشگل صداشون می زنی " مامان جون!" خدا خدا خدا که تو چقدر شیرینی عسل من.

مامی: ستاره زنبورا چی درست می کنن؟

ستاره : عسل

 

مامی: تو چند تا انگشت تو دستت داری؟

ستاره: ده تا

 

مامی: ببعی می گه...

ستاره: بع بع ( صداتو هم می لرزونی)

مامی: دنبه داری؟

ستاره: نه نه

مامی: پس چرا می گی...

ستاره: بع بع

 

عزیزم دیگه شونه، چونه، پیشونی، زانو ، آرنج  رو هم بلدی و من دیگه نمی دونم از اعضای بدن چی یادت بدم؟

خودت بهم می گی که چه سی دی ببینی : حسنی ( از سی دیهای خاله ستاره) - شوپول ( سی دی با نی نی) - نی نی (سی دی نی نی کوچولو) و ...

تمام اشیای دور و برمون رو می شناسی و با اسم می گی

دست راست و پای راستت رو می شناسی و می دونی بین دو تا چیز بزرگ و کوچیک کدومش بزرگه

موقع لباس پوشیدن : مامی : دست راست تو آستین و تو دست راستت رو تو آستین می کنی و دوباره مامی: دست چپ تو آستین و تو دست چپتو تو آستین می کنی.

بازی قایم موشک رو خیلی دوست داری . تو می ری تو اتاق و من قایم می شم و تو میای منو پیدا می کنی.

یه کمک واقعی واسه پهن کردن سفره هستی و حتی می تونی با جارو شارژی تکه های بزرگ آشغال رو جارو کنی.

پازلهای دو تکه ای حیوانات اهلی و وحشی و حیوانات رو حتی بار اول می تونی دو تا تکه مثل هم رو پیدا کنی.

از دوره 63 روزه ریاضی روز 40 هستیم البته دور دوم. سی دی 1 خواننده کوچولو روز 28 - سی دی بی بی برین روز 16 (هر دو دور دوم ) و خواننده 2 روز 62 دور اول هستیم و امیدوارم خواندن گلن دومن رو از هفته دیگه شروع کنم.

و عزیز دلم به برکت وجود تو دیروز یکی از روزای قشنگ زندگیمون بود و ما خونه خریدیم . قربونت برم قشنگم . از خدا به خاطر همه نعمتهایی که بهمون داده و می ده بخصوص بخاطر وجود تو نازنینم با همه قلبم ممنونم.ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)