، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

بالاخره دندون!

1390/11/19 1:10
نویسنده : مامان هدا
621 بازدید
اشتراک گذاری

(........ دوشنبه 28 شهریور 90

امروز ششمین دندون دخترم دراومد. دختر خوش اخلاقم ازت بخاطر همه صبوریهات ممنون! این روزها از بیشتر مامانا می شنوم که نی نی هاشون یا بخاطر دندون بد خلقن یا واکسن زدن بدخلقن و ... و من بیشتر از قبل از تو و خدا سپاسگزارم که تو اینقدر شاد و سرحال و خوش اخلاقی...........)

بله بالاخره بعد از 5 ماه از آخرین دندون تو دو تا دندون آسیاب اولت داره در میاد. خیلی جالبه تو 4 تا دندون جلو بالا داری و فقط دو تا پایین و الان بجای دندونای 3 و 4 پایین جلو داری دندون آسیاب اولت در میاد   . از راست آسیاب اول بالا و از چپ آسیاب اول پایین و هردو هم تقریبا همزمان قد سر سوزن بیرون زده . البته چند هفته بود که اذیت میشدی و جای دندونا شدید می خارید و تاول زده جوری که می دیدم حتی قالی رو گاز می گیری. بمیره مامان برات دخترک صبورم . یکی دو شب هم خیلی بد می خوابیدی که بهت کالپل دادم تا هفته پیش حدود دوشنبه - سه شنبه یعنی 10 -11 بهمن که اندازه یه سر سوزن خیلی ریز بالاخره جونه زد بیرون و از اون روز تا حالا هم رشد چندانی نداشته . به نظر میاد سخت داره بیرون میاد. قربون تو برم مامی.

یه خبر خیلییییییییییییی خوب. تو پست قبلی نوشته بودم که تو استخر خوش خلق نبودی اینم بخاطر درد دندونت بود و پنج شنبه گذشته تو تونستی با بازوبند تعادلتو رو آب حفظ کنی. هوراااااااااااااااااا

خیلی هیجان زده بودم که بعد از فقط 4 جلسه این اتفاق افتاده. افرین به دخترک باهوشم. 

خب خانمی اینم از پیانو دیشب بالاخره پیانو اومد و مامی آماده یادگیریه و خودت می دونی که تنها انگیزه مامی تو هستی. گل قشنگم ! تو قشنگترین انگیزه زندگی من شدی. 

نازگلم! بازیهای اندیشه خوانی رو 2 روزه باهات شروع کردم و خواندن گلن دومن هم روز 8 هستیم. 

هر روز تو وجودت یه چیز تازه کشف می کنم و هر روز بیشتر از قبل به وجودت می بالم. اینم از آخرین شعری که با هم می خونیم:

یه دختر دارم...

ستاره: شاه نداره

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ثمین
30 بهمن 90 0:47