، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

در آستانه 18 ماهگی

1390/11/30 11:29
نویسنده : مامان هدا
718 بازدید
اشتراک گذاری

شاهدخت زیبای من!

ستاره خاتون!

عسل بانو! 

داری به 18 ماهگی نزدیک می شی . 18 ماهگی غنچه زیبای من و بابایی!

18 ماهگی یعنی 18 ماهه که من با عطر تن تو به خواب می رم و با نفسهای گرم تو از خواب بیدار میشم .

18 ماهگی یعنی 18 ماهه که من دنیای رو تو نی نی چشمای تو می بینم.

18 ماهگی یعنی 18 ماه نخوابیدن و باز عاشقانه و عاشقانه و عاشقانه تو رو تو آغوش بوسیدن و بوییدن.

18 ماهگی یعنی 18 ماه کشف تک تک کلمه ها از زبون شیرین تو.

18 ماهگی یعنی نه تنها 18 ماه که 18 هزار ماه شاکر خدا بودن بخاطر فرشته ی نازنینی که من رو لایق داشتن اون دونسته.

18 ماهگی یعنی 18 ماه مادر بودن و باید مادر باشی تا بدونی که برای یک انسان فقط یک موهبت اگه بس باشه اونم مادر بودنه.

ستاره ی من ! ستاره ی شیرین و دوست داشتنی من! دوست دارم نازنینم!

دخترکم با همه ی وجودم عاشقتم و " عاشق که شوی خیال تو یعنی حکومت دوست"

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)