، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

ستاره می تونه!

1391/2/24 21:09
نویسنده : مامان هدا
439 بازدید
اشتراک گذاری

 هرشب موقعی که خوابیدم بارها و بارها میام و اینجا برات می نویسم . از دومین سال نمایشگاه کتاب که تو هستی . از نمایشگاه گل و گیاه که تو زیباتر از هر گل دیگه ای واسم بودی و همه حواسم به تو بود نه دیدن گلها و به دومین سالی که روز مادر احساس می کنم با وجود تو به هیچ هدیه دیگه ای نیاز ندارم.

دلبند شیرینم ! نمایشگاه کتاب تموم شده هرچند به گفته غرفه دارها مثل سالهای قبل نبود و از لحاظ مالی کم برکت تر ولی واسه من و تو پربار تر . خیلی چیزای خوب برات خریدم و خیلی از خریدایی که برات کردم راضیم . 

نازنین بانوی من! دیدن لبخندت وقتی از نمایشگاه میومدم و ازم می پرسیدی: مامی چی خییدی؟(خریدی؟) و من با دست پر یکی از کتابا رو بهت نشون می دادم برام دنیا دنیا ارزش داره .

نگاهت می کنم و تو نی نی چشمات برق زندگی می بینم . نگاهت می کنم و تو خنده شیرینت تصویر بهشت رو می بینم.

دیدن هوش فوق العاده ات و رفتارایی که همه رو به تعجب میندازه احساس مسئولیتمو بیشتر می کنه . خدایا خدایا بهم کمک کن لطفا بهم توان و دانایی بده . دانایی بده تا بدونم چطور باید جیگرگوشمو تربیت کنم 

از یه بلندی سعی می کنی بری بالا و موفق می شی و با هیجان می گی : ستاره تلاش کرد و من شاد از موفقیتت و شادتر از اینکه تونستم بهت یاد بدم که با تلاش می تونی به خواسته هات برسی.

از سرپایینی می دوی پایین و می گی : می تونی و من شاد از موفقیتت و شادتر از اینکه تو وجودت باور داشته باشی که اگه بخوای می تونی .

عسل مامی! چند شبه که دوست داری بابایی لالایی خاله ستاره رو بخونه و من و تو اونو همراهی کنیم یه کنسرت سه نفره و من و بابا تو آسمونا سیر می کنیم . 

دوست دارم ناز نین ترین هدیه خدا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا مامی صدرا و صهبا
25 اردیبهشت 91 13:50
البته که ستاره می تونه . آخه مامان گلی داره که همش به فکرشه. امیدوارم همیشه همیشه تو همه کارهاش بتونه بهترین ها را انجام بده. هدا جون تهران بودم متاسفانه نرسیدم بهت سر بزنم ستاره گل رو ببوس
مامان متین وکسرا
26 اردیبهشت 91 12:17
روزتون مبارک مامانی مهربون
عرشیا
26 اردیبهشت 91 13:32
سلام من همه پستهاتونو خوندم نی نی محشری دارید بازم ازش عکس بذارید من خودم بچه ندارم اما بچه یکی از دوستام خیلی شبیه ستاره کوچولست البته اون پسره و اسمش ارمیاست ایشالا خدا نگهش داره براتون منو ک از همون عکس کرم به دستش دلمو برد