، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

جشن تولد 2 سالگی - قسمت 1

1391/5/20 11:37
نویسنده : مامان هدا
2,078 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دارم واسه تولد 2 سالگیت برنامه ریزی می کنم - امسال بالاخره قرار شد شیراز بگیرم . کلا مامی خوشش میاد واسه خودش دردسر درست کنهقهقهه

اول تصمیم داشتم تم کفشدوزکی بگیرم حتی یه لباس کفشدوزکی هم از تو یه سایت انتخاب کرده بودم و خاله سمیرا فرستاده بود ولی بعد که خاله مریم تولد باران رو با تم کفشدوزکی گرفت دیگه باید یه تم دیگه انتخاب می کردم . بعد از کلی زیر و بالا کردن تم " پروانه و رنگین کمان " به ذهنم رسید یه تم جدید که ندیدم کسی گرفته باشه.

حالا این مامی طفلکی هیج جا رو تو شیراز نمیشناسه و دائما دست به دامن این و اون میشه 

مثل پارسال تزئینات تم رو به موسسه آشنا دادم و خدا رو شکر بالاخره طرح کار تموم شده و خوب هم شده شکل کارت دعوت رو هم با شادی جون نهایی کردیم و دیروز در لحظه های خواب و بیداری شعر متن کارت به ذهنم رسید . خداییش خود این متن یه خوان هست واسه خودش اینم متن

عمه، دایی یا خاله !

دارم میشم 2 ساله

جشن تو خونه ی ما 

جا نمونی زود بیا

دست بزنید بگید بزرگ و کوچک

تولد ستاره جون مبارک!

تو مدت اسباب کشی یه روز رو هم باید واسه پارچه لباس ستاره خانم می رفتم چون مامان جون دیگه نبودن - خندم گرفته بود تو اون بلبشو و یه سر و هزار سودا !

ولی جدا خستگی اسباب کشی از تنم رفت وقتی پارچه هایی که مد نظرم بود رو پیدا کردم و زحمت دوختش هم با مانداناجونه - می دونم که مثل پارسال حتما لباس گل دخترم عالی میشه - تازه امسال مامی واسه خودش هم مناسب تم خوشگل خانم می خواد بده خیاط لباس براش بدوزنتشویق

لباس بابایی هم آماده هست 

هنوز خیلی کار دارم - کیکتو باید سفارش بدم - صندلی رزرو کنم - با بادکنک آرا طرح رو قطعی کنم و ....

ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:28
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
مامان آرشیدا کوچولو
27 مرداد 91 12:33
مامانی فقط 7 روز دیگه مونده به تولد ستاره کوچولو از الان تولدش رو بهتون تبریک میگم خوشتیپ کوچولوی من رو ببوس
بابای حسین
3 شهریور 91 15:46
سلام حدود یک ماه پیش با سرچ کلمه «تولد یکسالگی» با وبلاگتون آشنا شدم. تمام قسمت های تولد یکسالگی ستاره جون رو با دقت خوندم و از این همه پشتکار و حس مادرانه قشنگتون لذت بردم. مخصوصا اونجا که بعد از تولد برای ستاره جون نوشتی «مامانی من همه تلاشم و کردم ... »خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم. با تعریف هایی که شما از موسسه آشنا کردید من هم با این موسسه آشنا شدم و برای تولد یکسالگی حسین (12مهر) بهشون سفارش دادم. الان حدود 10 روز از واریز پول به حسابشون می گذره ولی به ایمیلم که ازشون خواستم اعلام وصول وجه رو اعلام کنن جواب ندادن. البته تلفن شادی رو دارم ولی نمیخوام فکر کنه بهشون اعتماد ندارم. اگه می شه برای تولد یک سالگی حسین راهنمایی و ابتکاری به نظرتون می رسه به ما بگین. آخه شما دارید تولد دوسالگی ستاره رو برگزار می کنید و تجربه خوبی دارید. ضمنا مهمونی ما یه مهمونی خیلی کوچیکه که با خودمون 15 نفر بیشتر نیستیم. منتظر جوابتون می مونم.
بابای حسین
4 شهریور 91 0:38
ظاهرا تولد ستاره امشبه. از صمیم قلب به شما و ستاره کوچولو تبریک میگم.
مامان رادمان
6 شهریور 91 4:19
ستاره جون تولدت مبارک بی صبرانه منتظر عکسای تولدت هستیم.