، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

بازم بزرگ شدی!

1391/7/13 15:17
نویسنده : مامان هدا
541 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب بیدار شدی دوباره یاد تولدت افتادی:

ستاره : مامی امروز تولدم بود . رفتیم شیراز . جشن گرفتیم . رقصیدیم (منظورت اونروز بود)

تازگیها قید زمان بکار میبری هرچند که اشتباه مثل امشب یا امروز یا ...

دیروز حالت بد بود و مریض بودی بهم می گی : بچه مامی چش شده (چون همیشه ازت می پرسم بچم چش شده؟)

پشت تلفن به مامانم یه جریانی رو داشتم تعریف می کردم و گفتم پروژه ام با شکست مواجه شده . سرت رو از بازی درآوردی می گی: پروژه ات شکست؟ آخی! چرا؟ و من تا یکربع می خندیم.

تقریبا همه رنگها رو یاد گرفتی . حتی بعضیهاشونو به انگلیسی . و بجز 12 و17 که از قلم میفته تا 20 میشماری.

همش یا داری واسه خودت شعر می خونی یا قصه می گی و جالبه که گاهی با ریتم از خودت شعر می گی .  

امروز تو استخر چندین بار تنهایی ولت کردم و مسافتای کوچیکی شنا می کردی . یا بقول خودت ماهی می شدی .البته با بازو بند . مربیت خیلی ازت راضیه و معتقده اگه منظم ببرمت و خودتم کمی همکاری کنی شاید با یک بازو بند یا حتی بدون بازو بند تا آخر دوره بتونی شنا کنی. ای ماهی کوچولوی 2 سال و یکماهه !

تمرینای شیچیدا بیشترشون 4-5 سال رو داریم باهات کار می کنیم و 10 روز دیگه دور سوم ریاضی تموم میشه . 

تو معرکه هستی نابغه کوچولوی من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
16 مهر 91 10:42
سلام
هر وقت میام وبلاگتون رو می خونم کلی از خودم شرمنده می شم.مامان خوب ستاره جون از شما یه سوال داشتم.راجع به روش شیچیدا خوندم اما نمی دونم چه طوری باها دخترم کار کنم.یعنی چیزی باید بخرم یا کلاس داره؟راهنمایی می کنین


من تو کلاسای نابغه کوچولو مال موسسه شرکت کردم به همین اسم تابغه کوچولو سرچ کنی موسسه واست میاد