، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

سفر دریاچه زریوار

1391/7/25 15:21
نویسنده : مامان هدا
928 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اول مهر رو با مامان جون پوری و بابابزرگ که مهمونمون بودن رفتیم همدان، کرمانشاه و مریوان و دریاچه زریوار

دریاچه بسیار زیبای زریوار که شامل تعدادی جزیره معلق طبیعی بود

منتظر ماهی کباب! خوشمزه ترین ماهی کبابی که تو عمرمون خوردیم ! حتما امتحان کنید.

اینم اولین تجربه هلی کوپتر سواری تو شهر بازی جنب هتل زریوار!

مشغول خوردن صبحانه در هتل باباطاهر همدان!

مامی و بابا کلی یاد خاطرات روزهایی که جشنواره کودک اینجا برگزار میشد کردن!

اینم روز بعد از مسافرت ، کمک به مامی تو شستن ظرفها . قهقهه یا شایدم اضافه کردن کاراش با خیس کردن همه لباساممتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا کوچولو
27 مهر 91 0:52
همیشه به سفر و شادی دلبرانه ها آفرین که توی ظرف شستن به مامی کمک میکنی ناناز
فاطمه مامان الينا
29 مهر 91 11:04
هميشه به خوشي و سفر
مامان سما گلیl
1 آبان 91 16:58
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه همینطور دختر نازتون من دخترم 19 ماهشه و برنامه ریاضی شیچیدا رو 3 بار شروع کردم ولی ناقص مونده ایا شما ریاضی رو با سی دی کار میکنید؟ میشه بگی تو سن دختر من چه برنامه هایی باش کار میکردین.مرسی

نه من ریاضی رو با فلش کارت باهاش کار می کنم.

مامان سما گلیl
1 آبان 91 20:04
تمام ارشیوتون رو خوندم افرین که فقط از شادیها نوشتی همه غم دارن تو زندگی ولی شما فقط از شادی نوشتی به خاطرستاره و تمام لحضات شاد و لباسای ستاره دارش و خونه جدیدتون تبریییییییییییییییییییییییک چند تا عکس از دکور خونتون برامون بزار اگه اشکال نداره. برا خونه دار شدن ما هم دعا کن مرسیییییییییییییییییییییی

مامان سما جون ! ازت ممنونم واقعا ! کلی از نوشته ات شاد شدم نه چون ازم تعریف کردی نه مهربون . فقط بخاطر اینکه قضاوتهایی که آدما به خودشون اجازه می دن بکنن نکردی که مثلا شما که غم نداری و ... می دونی که همه غم و غصه دارایی و نداری خودشون رو دارن ولی من دوست داشتم فقط از شادیها برای دخترکم بنویسم و اینکه این وبلاگ رو هیچ آشنایی نمی دونه پس من نیازی به خودنمایی یا ... ندارم. عکس از دکور خونه هم راستش شاید باور نکنی که خونه هنوز مبل و پرده نداره پس دکور کامل و ویژه ای هم نداره و مهربون ما هم بعد از 13 سال کار شبانه روز بالاخره خونه دار شدیم . شما هم حتما با توکل به خدا خونه دار میشید . می گن آرزوهاتو جایی یادداشت کن . چون ممکنه تو یاد بره ولی خدا نه.

مامان سما گل
2 آبان 91 18:10
سلام مرسی که جواب دادین شما اولین دوست مجازی من هستین منم14 ساله که ازدواج کردم یه بسر 12 ساله و یه دختر 19 ماهه دارم منم برا بچه هام مینویسم ولی تو یه دفتر ایا وبلاگ برا همیشه میمونه؟ درست کردنش سخته؟ اگه اشکال نداره در زمینه شیچیدا ازت راهنمایی بگیرم ایا به نظرت واقعامفیده؟راستی ستاره جون 12 امام رو یاد گرفته؟ شادیتون افزون

وای دوست مهربون چقدر سوال!!!!!!!!!!
وبلاگ معمولا دائمی هست ولی این جا یه خوبی داره که میشه وبلاگ رو به صورت سی دی هم تهیه کرد . مثلا من از روز اول این وبلاگ تا پست قبل رو تهیه کردم . اینجوری خیالم راحته که اگه به هر دلیلی اینجا نباشه سی دیشو دارم.
12 امام رو که پرسیدی اصلا با ستاره کار نکردم . در مورد شیچیدا هم بهتره خودت تحقیق کنی و به نتیجه برسی ولی من خیلییییییییییی راضیم . ستاره خیلی چیزا بلده که الان بچه های 4 ساله بلدن . البته اینکه این موضوع خوبه یا نه خیلی مفصله و نمیشه تو 2 خط نوشت. اگه تهران هستی پیشنهاد می کنم حتما تو کلاسای نابغه کوچولو شرکت کن و بعد خودت تصمیم بگیر که می خوای با دخملی کار کنی یا نه.

مامان سما گلی
4 آبان 91 4:15
شرمنده که سوالام زیاد بود من ساکن قم هستم سال گذشته کلاسارو رفتم تو قم از دیروز به امید خدا دوباره برنامه ریاضی رو شروع کردم هدفم از سوال این بود که شما که کامل اجرا کردی نظرت چیه ؟و الان بیشتر روی چه برنامه هایی تمرکز کنم مرسی از صبوریت ستاره جون روببوس شدید

الان تو دوره استراحت بین دور سوم و چهارم شیچیدا هستیم ولی بصورت کلی همه بخشای شیچیدا مثل ریاضی - خواننده - ادراک و جدیدا هم حافظه ارتباط دهنده رو کار می کنیم . رو بخش خاصی تاکید بیشتری نسبت به بقیه نداریم