، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

اشک چه رنگیه؟

1391/11/16 16:50
نویسنده : مامان هدا
397 بازدید
اشتراک گذاری

دارم می خوابونمت که یه دفعه ازم می پرسی ؟ اشک چه رنگیه؟تعجب

حالا من باید چی بگم ؟ واقعا اشک چه رنگیه؟ یکم فکر کردم و گفتم اشک رنگ داره . قانع نمی شی و دوباره می گی : نه ! بگو بگو اشک چه رنگیه و می زنی زیر گریه.

دوباره بغل و بوس و یه قصه و اینکه نهایتا مجبور شدم بگم اشک یه جورایی سفیده تا بخوابی.

و فردا در اولین فرصت شیر آبو باز می کنم و بهت می گم ببین مامی آب رنگ نداره تو هرجا که باشه رنگ همون میشه . و تو ظرفای صورتی ، زرد یا حتی تو دستم بهت آبو نشون می دم و نهایتا می گم اشک هم مثل اب می مونه رنگ نداره. اینم یه زنگ علوم کاملا عملی .لبخند

کلا برات موضوع جالب شده . دیروز می گی مامی ببین شیر سفیده . می گم اره عسلم بعد دوباره می گی ولی آب رنگ نداره . 

چند روز پیش به بابایی می گی: بابا می دونستی موهای مامان زرشکیه و من تو اتاق به ذهنم رسید واقا بین شرابی و زرشکی چه فرقیه؟ (موهای مامان فعلا شرابیه)

دو جلسه بردمت کلاس باله تو همون مجموعه که استخر میری . خیلی برام جالب بود . خیلی دوست داشتی .واقعا اصطلاحاش سخته و حرکاتشم ولی تو خیلی قشنگ حتی همون جلسه اول انجام می دادی واقعا به این ایمان دارم که انسان هرچقدر کوچکتر باشه تواناییهای ذاتیش خیلییییییییی زیاده و با بزرکتر شدن تواناییهای ذاتیش کم میشه و باید دنبال تواناییهای اکتسابی بدوه. حالا دنبال اینم که ببرمت پیش آقای نصرآبادیان که می گن بهترینه تو ایران . از محیط کلاس باله که بردمت اصلا خوشم نیومد . تمیز نبود . گرفته بود و خیلی کوچیک .

یک سری کتاب برات خریدم از انتشارات نوای مدرسه به اسم :من دیگه کوچولو نیستم " و اتفاقا اولینش این بود که "من دیگه کوچولو نیستم چون دیگه تو اتاق مامان و بابا نمی خوابم " بماند که خیلی مجموعه جالبی هستن . جزو معدود کتابایی که نویسندش ایرانیه و ضمن اصلاح رفتار بچه یه جورایی به پدر و مادر هم رفتار درست رو یاد میده . کلا مجموعه اشو خیلی دوست داشتم و نکته جالب ماجرا:

به آخر کتاب که رسیدیم شخصیت کتاب میپرسه " راستی تو چی مثل من بزرگ شدی یا هنوز کوچولویی؟" و تو با شادی به من جواب دادی: من هنوز کوچولوام . می خوام تو اتاق مامی و بابا بخوابم.قهقهه

و همچنان خواب یکسره شب تا صبح واسه مامی و گاهی بابایی مثل رویا می مونه . البته بماند که از موقعی که شیر مامی رو نمی خوری به خواب رفتنت هم پروژه یکساعت تا یکساعت و نیمه جدیدیه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سما طلا
21 بهمن 91 16:58
سلام قالب جدید مبارک خانمی پست خواندن چی شد یادتون رفت منتظرم ستاره جون رو ببوس راستی ادرس وب قبلی ستاره جون چیه؟؟

پست خوندن رو چشم در اولین فرصت می ذارم. وب قبلی ستاره که پاک شده



ثمین
24 بهمن 91 11:10
فردا جشن تولد 2 سالگیه ژورنال دنیای نفیــــــــــس هستش! همگی دعوتتید! اینم کارت دعوتمه: http://www.niniweblog.com/upl/2nyaienafis/13606530498.jpg?21 کیک هم داریم! + یک سورپرایز ! فردا در دنیای نفیس منتظرتون هستم!
مامان ترنم
25 بهمن 91 19:44
سلام مامان هدا.من دنبال کلاس شنا برای دخترم می گردم.خدارو شکر شما رو پیدا کردم.می شه بپرسم دخترتون رو کجا می برید؟

استخر ناوا تو شهرک غرب . راستش تنها جاییکه من سراغ دارم واسه بچه های زیر 3 سال . اینم تلفش 88090266 - 88083726 ...