، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

من خوشگل نیستم!

1391/11/28 20:58
نویسنده : مامان هدا
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب (26 بهمن 91)مهمون عزیزی داشتیم . یکی از دوستای دوران مدرسه که 5 سالی بود ندیده بودمش و با همسرش شام رو مهمون ما موندن . موقع خواب داشتم پوشکتو عوض می کردم که سیمین جون اومد تو اتاقت و تو با لحنی معترض بهش می گی : نیا خاله من خوشگل نیستم تعجب کلی تعجب کردم که چرا داری این حرفو می زنی و بعد متوجه منظورت شدم که یعنی زشته که من لختم نیا خاله !قهقهه

امروز به کشوی عکسای قدیمی من و بابایی دست پیدا کردی و هی عکسا رو دیدی که فقط من و بابایی هستیم کلی بهت برخورده میگی : مامی ستاره کجاست ؟ سریع فکر کردم که چی بگم واسه اینکه یکم وقت بخرم می گم : تو نبودی عزیزم . می گی: شرکت بودم و من: نه عزیزم تو اونموقع تو اسمونا بودی و تو با لحنی فیلسوفانه می گی : داشتم ستاره ها رو نگاه می کردم و من با تایید می گم آره عزیزم تو پیش ستاره ها بودی.

دختر قشنگم یکی از تفریحای این روزامون خوندن کتاب با هم هست . من برات کتاب می خونم و به هر کلمه که تو بلد باشی می رسم اونوقت اون کلمه رو تو می خونی. عشق مامان عاشقتم

 

نمی دونم شجاعت ارثی هست یا اکتسابی یا شایدم هم هردو هرچی هست دخترک ما حسابی ازش بهره برده . جمعه پیش (20 بهمن91)رفته بودیم چیتگر و ستاره خانم با یه سگ کوچولوی 7 ماهه به اسم ویدو حسابی دوست شدن

 

اینم عکسای اولین برف بازی سفید برفی ما : 

6 بهمن 91

دوباره دارم واسه حساسیت پوستیت می برمت هامیوپاتی و شما مثل همیشه خوشحال منتظر نوبتمون هستی

 

 

 دنیای جدیدی که تازگیها با ذره بینت کشف کردی

کاردستی بابایی و ستاره خانم با سیب البته در جهت تشویق به خوردن میوه که نهایتا این کاردستی خوشمزه فقط توسط بابایی خورده شدمتفکر

 و ملکه کوچولویی که بعد از بازی حسابی خسته شده :

 

اینم یه نقاشی دیگه از مامی ، دیگه تو نقاشیات جزئیات بیشتری رو می کشی مثلا لبامو قرمز کردی چون رژلب داشتم و تل توی سرم ، موزی که تو دستم بود و کتابی که کنارم داشتم می خوندم رو هم کشیدی. فدای دستای کوچولوت بشم دخترک 2 سال و 5 ماهه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
29 بهمن 91 16:59
دوست بزرگوار مامان ستاره عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.