، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

30 ماهگی

1391/12/5 0:33
نویسنده : مامان هدا
475 بازدید
اشتراک گذاری

4 اسفند 91

عزیزترینم امروز 30 ماهه شدی یعنی 2 سال و نیم.

چقدر زود می گذرن و من ...

دیروز داشتم ناخن انگشتای پا و دستت رو می گرفتم و تک تک سرانگشتاتو می بوسیدم . مگه چقدر دیگه بهم اجازه می دی که کاراتو بکنم .چند سال دیگه که مثل همین 30 ماه اینقدر زود می گذرن که من حتی در حسرت ثبتشون می مونم اینقدر مستقل شدی که قطعا اینروزها برام خیلی خاطره انگیزن.

ولی همیشه و همیشه یادت باشه که مامی و بابا چقدر عاشقانه و بدون هیچ انتظاری دوستت دارن.

از دیروز پروژه از پوشک گرفتن رو شروع کردیم . شروعش که خیلی خوب بوده و راضی کننده امیدوارم که بقیه اش هم به راحتی بگذره 

ستاره قشنگم ! نابغه کوچولوی من ! دوست دارم.

اینم عکس ستاره و اطلس کوچولو

 

زیبای خفته من!

 

این لباس خوبه مامی؟

 

مامی: یامی یامی پیتزا !

ستاره : مامی بگو یامی یامی! دلیشس (delicious)

 

 

اینم عکسی که تو صفحه فیس بوک بابایی رکورددار لایک شد 

(یه روز بارونی جلوی ساختمون استخر)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادین
6 اسفند 91 15:44
سلام مامانی
روز خوش ...
مامانی اگه براتون امکانش هست به وبلاگ رادینم بیاید و طرز درست کردن سالاد رنگین کمان و رنگهاشو بگید
من تو تمهای تولد ، لولد گل دختر تونو دیدم ، با اینکه خیلی گذشته ولی می گم تولدش مبارک و امیدوارم همیشه خوش باشید ...
می بوسمتون بای

عزیزم ممنون . اگه تو گوگل سرچ کنی خیلی راحت دستورشو میبینی
دختر برف
11 اسفند 91 1:55
سلام عزیزم دخمل نازی داری به وب منم سر بزن خوشحال میشم
عمه جون
12 اسفند 91 17:08
سلام به ما یه سر بزنین و لینکمون کنین.
شیما مامان درینا
13 اسفند 91 14:34
از عکسای ناز ستاره دوست داشتنی لذت بردم اونجایی که گفتی تمام سر انگشتاشو میبوسی چون زمان زیادی برای این کارا نمونده اشکم یه دفعه سرازیر شد . خدا حفظش کنه دختر گلو