، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

نوروز 92

1392/1/18 0:11
نویسنده : مامان هدا
344 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس زیبای مامان عیدت مبارک!

این سومین بهاری هست که خدا تو رو بعنوان بهترین عیدی برای همه طول زندگیم به من داده .

بزرگتر شدی . شیرین زبونتر شدی. خو شگلتر شدی . چلوندنی تر شدی و باهوش و باهوشتر.

همه تعطیلاتو شیراز بودیم و وقتی که 12 ام برگشتیم عکس العمل جالبت نشون می داد که تو هم دلتنگ خونه شدی. در کابینتی که بیشترش ظرفای تو توش هست رو باز کردی و با هیجان گفتی : سلام ظرفای قشنگ ! ما برگشتیم.

مامانی گاهی دلم از اینهمه بزرگ شدنت می گیره : آخه وقت واسه بزرگ بودن خیلی زیاده و امیدوارم منو مقصر ندونی و فکر نکنی من باعث این بودم که تو بچگی نکردی . باور کن عسلکم شخصیت خودت اینجوریه که خیلی می فهمی که بزرگی که ...

تعطیلات امسال بهت خیلی خوش گذشت . خدا رو شکر بودن تو طبیعت دو تا مهمونی تولد و دختر بچه های همسن و سالی که دورو برت بودن و اشباع شدن از محبت مامان جون و بابا حاجی و داییها و ... 

مهبد کوچولو هم یکساله شد و توجه و محبتت به یکدونه پسر دایی کوچولوت برام جالب بود. ای قربون هیکلت برم که اینقدر استعدادت تو رقص برام عجیبه و حرکات جدیدی که تو مهمونی تولد یاد گرفتی.

بسته های brillkids بدستم رسیده و باید زودتر نصبشون کنم . خیلی هیجان دارم .

امسال اولین عیدی بود که تو بیدار بودی و سال تحویل رو متوجه شدی . و من راضیم از هفت سینی که با کمک خودت و خاله بهاره درست کردیم یه هفت سین ماریه خیلی خوشگل و رنگی . برام مهم بود که آیین نوروز و سفره و ... تو ذهنت قشنگ و جالب نقش ببنده . در اولین فرصت عکس می ذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فروغ(ردپاهایم)
18 فروردین 92 1:43
سال نوتون مبارک مامان ستاره خانوم بهترین ها رو براتون ارزو میکنم
مامان نوژاجوني
18 فروردین 92 12:06
ماماني گل وبا سليقه سلام خدا اين گل دخترو براتون حفظ كنه هزار ماشاله هم خوشگله هم نابغه.تقريبا10 صفحه از بلاگتونو خوندم ولذت بردم .عزيزم يه سئوال ميشه بگي لباساي ستاره جونو از كجا ميخري آخه هزار ماشاله خيلي خوشتيپه.البته در سليقه ي شما هم هيچ شكي نيشت ممنون ميشم

ممنون از لطف شما . از جاهای مختلف مثل تیراژه یا ستارخان ولی خیلیاشو از دبی میارم براش
مریم
18 فروردین 92 12:53
یه سلام بهاری به شما و ستاره جون سال نو مبارک امیدوارم امسال هم سال شاد و خوبی برای خانواده گلتون باشه منتظر عکسای گل دخترمون هستیم
مریم
18 فروردین 92 12:55
راستی این بسته های brillkids رو می تونید توضیحی بدین؟

عزیزم می تونی بری تو سایت خودش
www.brillkids.com