، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

جنسیت دختر

1391/12/21 12:26
نویسنده : مامان هدا
541 بازدید
اشتراک گذاری

امروز: 21 اسفند 91

آنروزها : 21 اسفند 88 - هفته 13 بارداری هستم و نازنین من تو  وجودم رشد می کنه و من در تب و تاب که خدا به ما چی هدیه داده . نمی تونم دروغ بگم خیلییییییییییییییی دلم دختر می خواد و ...

بعد از سونوی تعیین جنسیت : صدای بی احساس دکتر الماسیان : دختر

خداوندا ! خداوندا! خداوندا! بخاطر بهترین هدیه زندگیم ممنون . ممنون بارها و بارها ممنون

و الان 3 سال از اون روز قشنگ می گذره و من هنوز سرمست وجود تو هستم نازنین ترینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی قتو
25 اسفند 91 7:45
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
فروغ(ردپاهایم)
25 اسفند 91 19:03
زنده باشه دختر نازتون در کنار مامان و باش تا سیصد سال
مامان پریناز
27 اسفند 91 11:46
سلام دوست عزیز.پیشا پیش سال نو رو به شما تبریک میگم.انشالله کنار ستاره عزیز سال سرشار از موفقیت و شادی باشه براتون عازم خانه خدا هستم و خواستم خداحافظی و طلب حلالیت کنم.حتما اونجا به یادتون خواهم بود
مامان متین وکسرا
28 اسفند 91 21:36
عیدتاااااااان مبااااااااارک