، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

خوشبختی

1392/1/28 13:02
نویسنده : مامان هدا
340 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب بود که دلتنگ بودم . وقایع عید ، بی مهریها ، کم صداقتیها و ... سخت دل ازرده ام کرده بود و دیشب ...

موقع خواب کنار هم دراز کشیدیم و تو روی دستم سرت رو رو شونه ام گذاشتی و کم کم نفسهات آروم و ارومتر شدن و تو خوابیدی . و من دوباره حس کردم که بهشتم . دوباره و دوباره بهترین هدیه خدارو حس کردم تا جاییکه بیدار نشی در آغوشم فشردمت و بوییدمت . مثل همیشه بوی بهشت میدادی . با دست آزادم پوست لطیفتو لمس کردم و قلبم از حس اینهمه خوشبختی فشرده شد . خدایا من چقدر بخاطر داشتن وجود نازنینی که بهم دادی خوشبختم و بی اختیار اشکام سرازیر شدن . از هجوم اینهمه خوشبختی !

خدایا سپاسگزارم ! با تمام وجودم ممنونم که ستاره رو به ما دادی و من مامان عزیزترین عزیز دلم شدم!

و چه اندازه دلتنگیهام بی رنگ و بی رنگ شدن ! وقتی تو و من و بابا در کنار هم هستیم دیگه چه اهمیتی داره باقی مسایل؟ وقتی در چهارچوب اخلاقی و رفتاری خودمون هستیم قضاوت، حرفها و برخورد اطرافیان کمترین چیزیه که می تونه ناراحتمون کنه . 

خدا رو دارم! تو رو دارم ! و بابایی مهربون و قدرشناس رو ! همین برای حس کامل خوشبختی کافیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان نورا
28 فروردین 92 21:54
ممنون از لطفتون
الهیواقعا سخته تا حدودی درکتون می کنم بخصوص وقتی این رفتار از طرف اشخاص نزدیک وعزیز باشه.

من توی فامیل اصلا نگفتم که برای نورا چه کارهایی می کنم حتی جلوی کسایی که بچه هم سن دارن شعر هم نمی گم بخونه هرچند که بالاخره نمودی داره.البته ستاره جون خیلی عالیه و فکر می کنم که خیلی تو چشم باشه .
ولی مهم لذتی هست که مادر می بره.
خدای مهربون هر دوی شما رو در پناه خودش حفظ کنه همیشه موفق باشید.


ممنون از محبتت ولی موضوع در مورد ستاره نبود.
lمریم مامان نورا
2 اردیبهشت 92 15:26
خوب الهی شکر بازم جای شکرش باقی برای من که اینطوره یعنی مسایلی که مربوط به دخترم هست تحملش سختتر هست تولدتون هم مبارک ان شا الله که 100 سال با همسرتون شاد و سالم زندگی کنید و به بار نشستن میوه شیرین زندگیتون هر روزتون رو یک تولد دوباره بکنه