، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

تولد مامی

1392/2/11 12:40
نویسنده : مامان هدا
319 بازدید
اشتراک گذاری

31 فروردین 92

امروز تولد مامی هست . وقتی که مامان میشی حتی تولدت هم تحت الشعاع شادیهای قشنگ دلبندت قرار می گیره . تا از خواب پاشدی دویدی تو هال بغلم کردی و گفتی : مامی مامی! تولدت مبارک ! (البته با تقلب بابایی . هههههههه) . خوشمزه من ! هیچوقت از بدنیا اومدنم به اندازه اون لحظه شاد نبودم. بعدا میام و عکسای هدیه تو و بابایی رو می ذارم . احتمالا تنها هدیه هایی که گیرم میادقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سما طلا
1 اردیبهشت 92 17:14
سلام تولدت مبارک امیدوارم سایه ات بالای سر ستاره جون باشه نوه های گلت دورت جمع بشن... عزیز پست خواندن یادت رفت؟؟؟؟ برای از پنپرز گرفتن چه راهکاری داری؟؟؟ مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی
شیما مامان شاهین کوچولو
3 اردیبهشت 92 23:37
سلام . سال نو مبارک. به وبلاگ ما سر بزنید.اگه میشه وبلاگ شاهینمو لینک کنید با تشکر
یه مادر
6 اردیبهشت 92 13:23
تولدت مبارک مادر نمونه
بهت تبریک می گم دیروز تو کلاس نابغه های آسمانی اسم ستاره رو برد خانم حسینی


این نهایت لطف شماست ولی من خیلی فاصله دارم با نمونه بودن
مامان سما طلا
10 اردیبهشت 92 16:45
سلام عزیزم برا نمایشگاه کودک نیاز به کمک دارم. هم خودم هم سما هرچی کتاب خوب میشناسی بهم معرفی کن ممنون میشم امیدوارم ستاره همیشه همینطور خوش بدرخشه