، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

چگونه به کودک خود خواندن بیاموزیم؟

1392/2/16 14:41
نویسنده : مامان هدا
689 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب " چگونه به کودک خود خواندن بیاموزیم؟ ( از تولد تا پیش دبستان)" - نوشته: گلن دومن - انتشارات فرارسانه برگ

بخشهایی از کتاب:

اینکه آموزش خواندن به کودک باید از چه سنی شروع شود سوال مهمی است.

چه زمانی کودک آمادگی یادگیری دارد؟

وقتی مادری از متخصص رشد کودک پرسید: از چه سنی باید آموزش به کودکش شروع کند؟ متخصص از مادر پرسید: کودکتان کی به دنیا می آید؟ مادر جواب داد: او اکنون 5 ساله است. متخصص جواب داد : سریع به خانه بروید، 5 سال از بهترین سالهای زندگی فرزندتان را هدر داده اید.

بعد از 2 سالگی هرسال خواندن سخت تر می شود. کودک 5 ساله خیلی آسان تر از کودک 6 ساله یاد می گیرد. به همین ترتیب 4 سالگی راحت تر و حتی 3 سالگی راحت ترین سن برای یادگیری است.

چنانچه بخواهید کمترین زمان و انرژی را در آموزش خواندن به کودکتان صرف کنید، بهترین زمان شروع، یک سالگی یا کمتر از آن است. حتی می توانید آموزش را از بدو تولد آغاز کنید.

 بیش از 50 سال" گلن دومن " و متخصصین رشد مغزی کودک نشان داده اند که کودکان در یادگیری خیلی تواناتر از آنچه ما تصور می کردیم هستند. او با این کارش به ما نشان داد که چرا کودکان از تولد تا 6 سالگی خیلی بهتر و سریعتر از کودذکان بزرگتر یاد می گیرند و کاربرد عملی برای آن ارائه کرد.

قیمت پشت جلد18500  - قیمت نمایشگاه کتاب : 12000 تومان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لیلا جواهری
16 اردیبهشت 92 14:59
با سلام من مامان آراد و آرین کوچولو هستم. از دیدن وب و مطالبتون لذت بردم. خوشحال میشم با هم آشنا شیم. ستاره جیگر رو از قول مال ببوسید
زینب
16 اردیبهشت 92 16:42
سلام ،چند وقتی هست که به وبلاگ دخترتون سر میزنم .میشه به من کمک کنید دچار سر درگمی شدم،پسرم 10 ماه و 28 روزشه وریاضی 63روزه دوره اولش را تمام کردم و باهاش کتاب شیوه های پرورش هوش نوزادان و کار میکنم و کارت های پرورش هوش نوزادان از 0تا8 ماهگی (برای موسسه نابغه کوچک)هم باهاش کار کردم .روزی 4 تا 5 تا کتاب واسش میخونم .الآن می خوام باهاش خواندن و کار کنم آیا شما به ستاره خانم فقط تصاویر و نشون میدادید(به روش کلاس) یا نوشتشونم نشون میدادید.از چه سنی شروع کردین؟ماشاالله دخترتون در زمینه کلمات خیلی پیشرفت داره.آیا بازی های فراحسی و تقویت حافظه.. هم باهاش کار میکنید؟
مامان پریناز
16 اردیبهشت 92 22:55
ولی من مخالفم... به نظر من کودک زودتر از سن تکاملیش نباید مراحل رو پیش بره
مامان سما طلا
17 اردیبهشت 92 16:09
ممنون مامی ستاره ممنون
مامان رادمان
18 اردیبهشت 92 3:13
سلام.متاسفانه ما تو شهرستان به نمایشگاه واین کتاب وکلاس های نابغه کوچولو دست رسی،نداریم .من دارم با رادمان به روش تراشه الماس خوندن یاد میدم به نظر شما روش،خوبی هست چقدر تراشه به روش کتابی که معرفی کردین نزدیک هست ؟ممنون میشم اگه جواب بدید.
حكيمي
21 اردیبهشت 92 11:35
سلام خانم صدر -تو وبلاگ دخترتون ديدم كه از روش تراشه هاي الماس هم استفاده كردين-با اين روش تداخل نميكنه ؟ممنون ميشم كامل تر توضيح بدين
مریم
23 اردیبهشت 92 0:25
سلام دلمون براتون تنگ شده یک پست از ستاره جووووووووون می خواد. بابت کتاب هم ممنون
حكيمي
4 خرداد 92 9:45
با سلام خانم صدر. اين كتابي را كه موسسه اتون منتشر كرده را ديدم.ولي از نظر ترجمه اصلا دلشين نيست .كاش به صورت لغت به لغت ترجمه نميشد و ترجمه روان تري داشت.
موفق باشين

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ! بالاخره باید استارت کار رو از جایی زد قطعا هرکاری شروعش خیلی کامل نیست