، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

راه حل

1392/2/26 17:30
نویسنده : مامان هدا
312 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکی از بچه های شرکت داشت در مورد اتفاقی که براش افتاده بود حرف می زد و گفت: دیگه گریه ام گرفته بود . همکار دیگه ازش پرسید : گریه کردی؟و یگدفعه ستاره بهش جواب میده : نباید که گریه کنه، راه حل باید پیدا کنه .تعجب حالا قیافه بقیه چجوری شده بود بماند و منکه چقدر خودمو کنترل کردم که نچلونمش .

عزیز دلم ! اینها مهارتهای زندگی هستن که همه سعی من اینه که تو یاد بگیری . چند شبه که سری کتابهای

" ماجراهای پارک جنگلی" از انتشارات "طرح و اجرای کتاب " رو قبل از خواب می خونیم و تو هر ماجرا اتفاقاتی واسه حیوونا میفته که به کمک پارکبان مهربون واسش راه حل پیدا می کنن و این جمله بین من و تو رد وبدل

میشه. مامی: ستاره به نظرت باید گریه کنن؟ نه باید راه حل پیدا کنن.

عسلکم کتاب خوندن برامون هیچ وقت به اندازه این روزها لذت بخش نیست. مشارکتت تو خوندن کلمه ها و جمله های کتابها منو سرشار از شادی می کنه . خدایا ممنون. ممنون ممنون.

پینوشت : از همه دوستایی که در مورد روش خوندن دومن سوال داشتن عذرخواهی می کنم که نتونستم جواب سوالاشونو بدم. واقعا فرصت نمی کنم حتی وبلاگ رو بروز کنم ولی کتاب خیلی کامل و جامع به همه سوالا جواب داده. برای تهیه کتاب هم با همون قیمت نمایشگاه به وبسایت زیر سر بزنید

WWW.KHALEHSETAREH.COM

در اولین فرصت لیست خریدامو از نمایشگاه می نویسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه نادین
26 اردیبهشت 92 17:46
فروشگاه لوازم جشن تولد
مامان سما طلا
26 اردیبهشت 92 19:53
ممنون از مامان مهربون خدا براتون حفظش کنه من الان مشغول بازیهای ادراک فراحسی هستم ولی سما همش میخاد کارتها رو ازم بگیره و از من بپرسه ایا راهکاری داری؟؟ من مرتب سر میزنم وبلاگ ستاره جون و شما مشوق من در اموزش زود هنگام هستش باز هم از همه مهربونیات متشکرم