، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

سفر ترکیه

1392/3/24 0:38
نویسنده : مامان هدا
502 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره طی یک تصمیم ناگهانی رفتیم آنتالیا . خیلی خوب بود . خیلی خوش گذشت خیلی بیشتر از اونچیزی که فکر می کردیم . به خصوص تفریحاتی که واسه بچه ها داشت همه جا . کیدزکلاب، قسمت ویژه کودکان تو پارک آبی یا استخر مخصوص بچه ها . وقتی به تو و بابایی خوش می گذره به منم خوش می گذره . یه استراحت حسابی بود . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

و شب قبلش هرجور بود اولین کتاب اختصاصی خودتو پرینت گرفتم و اونجا بهت هدیه دادم و مهمترین اتفاق این روزها ، هدیه ای که تو به من دادی . نتیجه اولین تست هوش تو :141 .خودم فکر می کردم حدود 135 تا 138 باشی ولی واسه منهم شوک آور بود و رتبه تو 99/7 و مامی جون چرا نباید به کسی بگم؟ به نظرت چرا؟ چرا باید این شادی بزرگ رو تو دلم نگه دارم ؟ 

احساس این دو روزم ترکیبی از شادی و نگرانیه . علت اینکه تا الان هم در مقابل آزمون هوش تو مقاومت می کردم همین بود . همین ترس همین نگرانی. حالا من باید چکار کنم؟ برای دختر نابغه ام چکار کنم؟ کاش مرکز معتبری رو می شناختم که بتونه به من و تو کمک کنه . خدایا بازم خودت بهم کمک کن .

 

قبل از کوتاه کردن موهام:

 

 

میشه بجای خوردن گیلاس از اونا گوشواره ساخت!

البته کاش لااقل یکی از اون گیلاسا خورده می شد و تلاشهای ما برای میوه خوردن همچنان بی نتیجه نمی موندناراحت

 

برای نشون دادن فرق بین دریاچه و دریا از تشت آبی و وان سفید استفاده کردیم که نهایتا به شنا تو دریا و قایقرانی ختم شد .قهقهه

 

قدرت تجسم خوشگل مامی

ستاره : مامی ببین با کبریتا کوه درست کردم

ستاره : مامی به این دست نزنیا . اتو داغه!

پروانه سمت راست رو از روی پروانه سمت چپ که من کشیده بودم کشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
25 خرداد 92 0:05
سلام خانمی همیشه به گردش خوشحالم خوش گذشته می شه بپرسم کجا این ازمون رو دادین ؟ ماشاا... به ستاره جون نابغه حدا حفظش کنه اسپند دود کنید براش

مرکز پایش رشد آفتاب
شماره تماس: 88286886 و 88251542
نشاني: ستارخان، خيابان شهرآرا، پلاك 2، طبقة همكف، واحد 1
نشاني سايت: www.payeshekoodak.com
فاطمه مامان الينا گلينا
25 خرداد 92 16:45
تبريك مي گم .نابغه كوچولو موي كوتاه بيشتر بهت مياد عزيزم
مریم
26 خرداد 92 0:55
سلام و تبریک فراووووووووووووووون
می تونم بپرسم این ایدههای آموزشی مثل همین دریا از کجا میارید
ودوم آمو.ش نقاشی رو چطور انجام دادید


مریم جون از جای خاصی نیست . مثلا می دیدم ستاره وقتی می ریم مسافرت میگه این دریاچه هست؟ و مثلا دریا بود زبونی بهش گفته بودم که دریاچه از دریا کوچیکتره ولی همونطور که خودت می دونی کلا مباحث علمی بهتره با آزمایش عملی باشه.
واقعا آموزش نقاشی رو خودم هم توش موندم . اصلا نمی دونم آموزش تو این سن درسته یا نه . ولی خب خودش دوست داره چیزایی که براش می کشیم بکشه واسه همین من سعی می کنم اشکال رو خیلی ساده بکشم
مامان سما طلا
27 خرداد 92 17:15
سلاااااااااااااااااااااااام تبریک کارتون خیییییییییییییییلی سخت شد جایی شنیدم کودک نابغه به چند معلم نیاز داره ولی کودک نرمال به یک معلم موفق باشین بعدا برامون بنویس ازمون چه جوری بود