، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

تولد مامان ستاره!

1390/1/31 12:25
نویسنده : مامان هدا
268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدمه. اولین تولدی که ستارمو دارم و این نازخانوم هم به مامانشون هدیه دادن (دست بابایی درد نکنه)

ای خدا! پارسال هم که ستاره تو شکمم بود یه هدیه معرکه بهم داد . اولین تکونش رو دقیقا روز تولدم زد و هوووورررررررررراااا

حالا امسال با دستای خودش هدیه شو داد و البته بماند که خودش بسیار مشتاق پاره کردن کاغذ کادو و نهایتا خوردنش بود. مامان قربون اون دستای کپلت عزیزم:

مامان جون ستاره ! ازتون ممنون هستم که واسه بزرگ کردن من اینقدر زحمت کشیدین . سعی می کنم همه مهری رو که مادرانه و عاشقانه تو این سالها بهم دادید به نوه دلبندتون منتقل کنم. با همه مهر و قلبم دوستون دارم! این عکسا هم هدیه به شما:

ستاره مثل مامانش عاشق کفشه. فرقش اینه که مامی دوست داره کفش بپوشه ستاره دوست داره کفش بخوره

کلوچه خانوم محو تماشای سی دی حسنی!

چه کیفی داره صبح زود مامانو بیدار کنم که بریم ددر!

ِاٍه! بابایی داری چی می خوری؟

خب مگه چیه دوست دارم بایستم! عیده دیگه!

گاهی وقتا میشه فرشته ها رو رو زمین دید!

special tnx: khaleh samira joon!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)