، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

از الف تا ی جشن تولد یکسالگی - قسمت دوم

1390/8/15 17:51
نویسنده : مامان هدا
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

در کنار کارای شرکت تو اینترنت شرچ می کردم تا از تجربیات دوستا استفاده کنم که با " موسسه آشنا" با مدیریت " شادی خانم" آشنا شدم. کاراشون فوق العاده بود اینقدر از تم رنگین کمانشون با تزیینات خوشگل سفره و غذاها بخصوص اون ژله با مزه شون خوشم اومده بود که کلی به اصفهانی ها حسودیم شد آخه این موسسه اصفهانه البته باهاشون که تماس گرفتم گفتن تزیینات تم رو بجز غذا پست می کنن به هر جایی که بخوایم. ولی تو تماشون تم ستاره ای نبود . خلاصه بعد از کلی ایمیل بازی گفتن که هر تمی بخوام برام طراحی می کنن و تم ستاره هم در دست طراحی دارن . 

به به چه خوب یه کم احساس آرامش کردم البته فقط یه کم ! تا کار رو نمی دیدم معلوم نبود. حالا باید فکر لباس باشم . از چند ماه قبل تمام سایت های فروش لباس کودک رو چک کرده بودم یه سایت لباس پرنسسی با تورهای ستاره ای داشت که چشمم رو گرفته بود . پول رو واریز کردم و منتظر اومدن لباس موندم. واییییییییییی وقتی پست رسید و با چه اشتیاقی بسته رو باز کردم کم مونده بود پس بیفتم...

تور لباس زرد شده بود در اثر موندگی و روی لباس مثل اینکه استفاده شده چرک بود . حالا من چکار کنم؟؟؟

زنگ زدم و با آرامشی ساختگی خیلی مودبانه گفتم که لباس رو پس می فرستم و دلایلم رو توضیح دادم اون خانم هم خیلی مودبانه گفتن که باور کنید لباس پوشیده شده نبوده و شاید تو کمد اینجوری شده . البته لباس خارجی هم نبود و گفتن که بعله همین جا خیاط دوختهتعجب خداییش عکسش خیلیییییییییییی بهتر از خود لباس بود و قیمت 40000 تومن برای این لباس فاجعه بود . به هر حال که لباس رو پس فرستادیم و صد البته پول رو هم پس دادن. ولی حالا من چکار کنم؟ سعی کردم خودم رو دلداری بدم که خدارو شکر که زود اقدام کردم و زود متوجه شدم و فرصت خوبی هنوز دارم 

این قصه همچنان ادامه دارد.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنیا
17 آبان 90 14:02
وای هدا جون تو رو خدا زود بیا بقیه اش هم تعریف کن دیگه راستی لباسش هم مثل همیشه قشنگترینه اگه میشه بگو از کجا خدیدی منم دلم خواست انشالله عروس شدنش رو ببینی
مامان یاسمین زهرا
18 آبان 90 1:42
خیلی نازی ماشاا... .چه مامان با سلیقه ای داری
مامان بیتا
18 آبان 90 15:06
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت