، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

15 ماهگیت مبارک!

1390/9/5 21:57
نویسنده : مامان هدا
979 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم 15 ماهه شدی و 15 ماهه من یه مامان خوشبختم که وجودت رو لمس می کنم.

15 ماهه که هروقت می بوسمت احساس می کنم هیچ لذتی بالاتر از این دیگه وجود نداره و 15 ماهه که خدا بهترین هدیه شو به من و بابایی داده. 

عسلم 15 ماهه شدی . قدت 81 سانت و وزنت 10 کیلو و 700 گرم . نیم بند شعر می خونی . می رقصی و همچنان شیفته موسیقی هستی. 

دیشب بالاخره تسلیم شدم و تو که بعد از 3 ماهگی جدا تو اتاقت می خوابیدی به یه تخت کنار تختمون منتقل شدی. من تسلیم ! چون شیطون کوچولوی من همچنان بعد از 15 ماهگی شبا تا صبح چندین و چند بار بیدار می شه و مامی هنوز آرزوی 3 ساعت خواب مداوم رو داره. خب دیگه اینم از شیرینیهای مامان بودنه.ماچ

خودت دستمو می بری تو اتاقت و می گی : درس . دقیقا به معنی درس خوندن که یعنی فلش کارتهای بن بن بن رو با هم بخونیم . البته این بن بن بن مقدماتیه که برای بالای یکساله . جالب اینجاست که گفته در ابتدا با چند کارت شروع کنید ولی خانمی حسابی من و بابایی رو ذوق زده کردی که از 54 کارت 5-6 تاش رو بلد نبودی که الان بعد از چند روز بجز رنگها بقیشو کامل بلدی. تشویق 

ستاره: تاب تاب عیاشی

مامان: خدا منو...

ستاره: نناااااشی (نندازی)

مامان: اگه می خوای بندازی

ستاره: بگل (و با چند لحظه مکث ) مامی   (بغل مامان بندازی)

-----------------------

برای سومین ماه متوالی روز ماهگردت مریض شدی و همچنین مامان خانوم هم از شما می گیرن . از چند روز پیش اسهال گرفتی و بعد شدیدا پات سوخت که همه گفتن داری دندون در میاری دیگه 4 شنبه شب که سوختگی پاتو دیدم با گریه رسوندمت دکتر و دکتر گفت ویروس سرماخوردگی همراه با اسهال ویروسیه که یه کپسول به نان "یوموگی" داد که باید تو آب حل کنیم و می خوردی که خدا رو شکر آب رو آتیش بود ولی پات خوب نمی شد که اونهم با یه کرم ترکیبی کورتون دار و نهایتا موستلا الان خوب شده. خدا رو شکر.

-------------------------

دیشب مهمون مامی به خاطر 15 ماهگیت رفتیم رستوران و نم نم برف بیرون هم کلی بهمون حال داد . کلا بهمون خوش گذشت و تو سوپ جوی اونجا رو اینقدر با اشتها خوردی بعد از چند روز که من یه کاسه هم واسه امروزت گرفتم. 

گل قشنگم ! دوست دارم ! دوست دارم! دوست دارم! وجودت برامون پر از خیر و برکته. 

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطالب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nazanin mamane melody
13 آذر 90 15:55
salam mamane setareh joon ishla ke mano yadete nazanin mamane melody hastam to kolope mamnaye mordado shahrivar adrese weblogeto hey mizadam nemiraft tosh ta akahr inja peydat kardam mashalah setareh joon cheghadr bozorg shodeh va naz bebosesh az ghole man 1 soaliam azat dashtam azizammm mikhastam bebinam in lebas mahali ro az koja kharidi melody mikham bebaram atolie rasti az atolie soha razi bodi bordi setararo ?????
danial
27 فروردین 92 0:47
بسیار زیبا
ایلیا تهماسبی
27 فروردین 92 0:51
بسیار با مزه و زیبا
عسگری
27 فروردین 92 0:55
ایلیا تهماسبی