، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

23 ماهگی

1391/5/7 19:21
نویسنده : مامان هدا
429 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 4 مرداد 91

امروز 23 ماهگی عسلکمه! عزیزترینم 23 ماهگیت مبارک!

نازدونه اسباب کشی کردیم خونه جدید و من نهایت سعیمو کردم که اتاقت قشنگ و دوست داشتنی باشه.

خونه جدیدمونو دوست دارم و با همه سختیهایی که اسباب کشی و دکوراسیونش داشت راضیم . البته هنوز همه چیز تموم نشده .

نازنین بانوی من شدیدا تو فکر برنامه ریزی تولدت هستم . همه برنامه ها با ماندانا جون بهم خورده و دوباره باید فکر همه چیز باشم . 

از روز دوم مرداد دور سوم 63 روزه ریاضیت شروع شده . تو معرکه ای نابغه کوچولوی مامی . دو تا سوال بین دوره رو درست جواب دادی و من و خاله بهاره و مامان جون فقط تونستیم بچلونیمت . 

چند جلسه هست که یه مربی زبان (آیدا جون) میاد پیشت هفته ای 3 روز و باهات فقط انگلیسی صحبت می کنه . بازی می کنید - شعر می خونید - کتاب می خونید - نقاشی می کشید و ... 

عزیزترینم تمام انگیزه کار کردنم تویی . تو که نفسم به نفست بسته هست . تویی که برات بهترین رو می خوام و همه سعیم اینه که بتونم بهترین امکانات رو برات فراهم کنم . 

 

اینم پرنسس من که مثل خانما نشست تا مامی با سشوار فر موهاشو صاف کنه ولی خدایی من عاشق جعد موهاتم قشنگم

 

اولین مدال شناگر کوچولوی ما اونم از نوع طلا

 

پرنسس من در حال ژست گرفتن 

 

قربون اون صورت معصومت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
4 مرداد 91 18:41
خوشحال میشم با ما سربزنید http://sma-2010.niniweblog.com/
الهه
11 مرداد 91 17:02
روی ماه عسلک باهوشت رو می بوسم هدا جونم خیــــلی جیگره نابغه کوچولوی جمع ماست ... دلم براتون تنگ شده