، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

کلمه های خوشمزه

1391/9/10 17:55
نویسنده : مامان هدا
669 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 26 آبان

عزیزترین عزیز من!

قربون زبون شیرینت بشم . اینقدر خوب و روون حرف میزنی که وقتی کلمه ای رو اشتباه می گی دلم نمی خواد درستشو بهت بگم . قربون حرف زدنت بشم . اینم چند تا کلمه محدود که یه جور دیگه می گی:

مساقبه (مسابقه)

قرس (برس مو) با ضمه قاف و ر

مامان جون بدوخین (مامان جون بدوزین)

 

عزیزم شنات خیلی پیشرفت کرده نمی تونم باور کنم که کانگورو کوچولوی من که تا همین یکی دو هفته پیش حاضر نبود یک لحظه ازم جدا بشه اینجوری تو آب دنبالم می ذاره . مربیت میگه شاید تا آخر این ترم بتونی بدون بازو بند شنا کنی . جونمی ! لحظه شماری می کنم .

دل هردومون واسه مامان جون خیلی تنگ شده . دیروز تمام مدت داشتی با تلفن اسباب بازیت با مامان جون حرف می زدی وقتی هم می خواستیم از شرکت بیایم خونه پرسیدی: مامان جون الان میاد ؟ و من با حرص از دلتنگی گفتن نه مامی نمیاد.

دور چهارم ریاضیت از 24 شروع شده . و این آخرین دور ریاضی هست . دخترکم برای هردومون دعا کن . دعا کن بتونم اون پروژه بزرگی رو که می خوام به اتمام برسونم . تو فقط دعا کن گل قشنگ .

پینوشت : همی پا (hameypa)  هواپیما اینو اینقدر گوش کردم تا حفظ شدم لبخند

 شاهدخت زیبای من:

 

چند روزی مهبد کوچولوی عمه با مامان مهربونش مهمون ما بودن:

مهبدی بزن قدش:

گل دراومد از حموم 

سنبل دراومد از حموم!

 

مامی جون فکر نمی کنی کفشای بابا یکم برات کوچیکه!!!!!!!!!!!!!!

ووقتی که پرنسس خانم می خوان به اصرار بلوز و دامن مامی رو بپوشن و توسط بابای مبتکر مثل ملکه رومیها می شن

 

اینم کاردستی جدید دخترکم : جای چشمها و لبش رو خودش تعیین کرده و جسبونده.

 

اینم بازی رنگها با یه عالمه چیزای رنگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگاری
26 آبان 91 13:01
سلام ای جونم چه دختر نازیه. همیشه سالم و سلامت باشه
مامان سما گلی
27 آبان 91 11:20
سلام خوبین مادر دختر خوب صفا میکنید ؟؟لباس مشکی خشگل سراغ دارین؟ کلر استخر بچه رو اذیت نمیکنه از تجربیاتتون در این زمینه بگین مرسییییییییی
شیما مامان درینا
30 آبان 91 12:55
سلام به مامان مهربون و بسیار بسیار دلسوز ستاره جون و سلام به ستاره که واقعاً می درخشه همیشه به وبلاگتون سر می زنم و لذت می برم . مطمئناً ستاره در آینده یک اسطوره می شه براش اسپند دود کنید و از ته دل دعا می کنم که در راه هدفتون موفق باشید .
پریسا مامی صدرا و صهبا
7 آذر 91 11:39
عزیز دلم چه ناز شده مثل همیشه هدی جون از طرف من روی ماهش رو ببوس