، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

بهاریه

1391/12/12 22:12
نویسنده : مامان هدا
335 بازدید
اشتراک گذاری

دستهایم آنقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست. کودکم تورا با تمام خوبیهایت به او می سپارم.

بوی عید میاد . بوی بهار . بوی نوروز و بوی همه خاطرات خوب بهاری.

همیشه عاشق فصل بهارم . دخترکم در آستانه فصل نو همه خوبیها رو برات آرزو می کنم . نازنینم سومین بهار بودن با توست و امسال اولین سالی هست که تو خواب نیستی . هر دو سال قبل رو من و بابایی پیشت دراز کشیده بودیم و دستای کوچیکت تو دستمون بود و تحویل سال تو خواب بودی. 

دلم می خواد امسال با همکاری خودت یه سفره ویژه هفت سین بندازم و بابایی از الان برات 2 تا ماهی گلی خریده و مطمئنم سبزه کردن سبزه برات خیلی هیجان انگیزه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
12 اسفند 91 22:24
تقویم 92 با طرح های متنوع و جذاب برای کودک دلبندتان کارت تبریک سال نو با عکس کودک عزیز تان و تم های مختلف جشن رو از ما بخواهید یه سر بزنید امیدوارم مورد پسندتون باشه http://temparti.blogfa.com/ چیزی به آخر سال نمونده عجله کن
مامان روشا
17 فروردین 93 16:26
سلام گلم.ماشالا چه دختر نازی داری.دنبال تم تولد رنگین کمانی بودم که تو وبلاک مامان ساجده جون تولد 2 سالگیه ستاره جونو دیدم.یه سری توپهای رنگین کمانی به ردیف چیده بودید میشه راهنماییم کنید.سالادتونم رنگین کمانی بود از چه چیزایی تشکیل شده بود.اگه ایده ای هم داشتید خوشحال میشم راهنماییم کنید ممنونم عزیزم
مامان هدا
پاسخ
عزیزم اونسال کل غذا رو بجز ژله ها به موسسه آشنا سفارش داده بودم ولی تو اینترنت بگردی روشش هست